2011-05-31 | 21:14:24
Allmänt | Kommentarer 1
Mjaaaa... da har man blivit tvingad att blogga ocksa..
Men ja, det kanske bli kul i langden :) ska bara testa lagga in forsta bilden med text och se hur det bli, mer kommer sen nar jag kopt en adapter till min egna dator som for narvande ar duktigt urladdad.
Anywayyyyy.... har kommer forsta bilden jag tagit, not much to the eye, men jag vart lite klad nar jag sag det :)
"Hun er sød" :>

    ♥ Sonny

Ska följa detta med spänning :)

2011-06-04 11:32:16



>> Alla kommentarer granskas före publicering
>> Reklam, elaka, anonyma kommentarer varken läses eller publiceras
>> Ni utan blogg, jag svarar på kommentarerna här!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

  • Ko vad jag saknar dig..
  • Här vare bilder!
  • Fyyy på mig..
  • Garage SALE!!!11
  • Man får inte lov att ta humrar från skogen!
  • Pooldays are coming..
  • Nu börjar det! ^^
  • 2011
    Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December