2011-06-19 | 03:21:47
Allmänt | Kommentarer 0
WIHO är ett läte jag använt mig av många gånger idag :D Idag har det nämligen varit garage sale i hela vårt område där man kan hitta allt mellan himmel och jord :D Jag la vantarna på två gamecube-kontroller, en polaroidkamera (jag vet, det finns inte film till 600-modellerna längre, men hallå? 1 dollar?) och en gammal GameBoy! :D
Famlijen har åkt till en ranch nånstans norrut och jag har huset för mig själv till imorgon kväll :)
Så kvällen spenderas med filmkollande och en efterrätt man inte kan hitta i Sverige (än)! Ben&Jerry's med KANELBULLESMAK!? Herreko säger jag bara, fick stå i nästan en kvart att välja bland ett tjugotal smaker!




>> Alla kommentarer granskas före publicering
>> Reklam, elaka, anonyma kommentarer varken läses eller publiceras
>> Ni utan blogg, jag svarar på kommentarerna här!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

  • Ko vad jag saknar dig..
  • Här vare bilder!
  • Fyyy på mig..
  • Garage SALE!!!11
  • Man får inte lov att ta humrar från skogen!
  • Pooldays are coming..
  • Nu börjar det! ^^
  • 2011
    Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December