2011-06-18 | 02:06:03
Allmänt | Kommentarer 1
Idag har det varit en riktigt härlig fredag! Har spenderat den med grabbarna vid pheonix lake :) Efter en liten tur med bilen längs sir drakes och sen ut i skooogen så kom vi till sjön där vi har fiskat efter bluegill's! "Vi" (Jonathan) fångade två mini-fiskar, annars hade vi ingen vidare tur..
Nu är första arbetsveckan avklarad och jag ska ta mig en härlig helg! :) Bara 3 dagar till Jonna ramlar in hos mig! <3
Jonathan med en av sina fångster! inte mycket till fisk, men fångst är fångst!
Det är riktigt härlig miljö vid sjön faktiskt !
Och ja juste! det kanske är någon som undrar över rubriken x) och det var så att vi låtsades om att inte kunna engelska, utan bara svenska under hela dagen. Och vi fångade en hummer i en av bäckarna. Då fanns det såklart några jobbiga småungar som skulle skvallra på någon slags ledare de hade. Deras ledare trodde vi pratade franska och försökte kommunicera med oss och informera om bötern på 10 000 dollar, om man skulle ta något från området. Så ja, vi la såklart tillbaka djuret och åkte hem..

    ♥ Marie

Åh... Sebbe, jag skulle ge min högra arm för att få uppleva den fisketuren.. vilken natur!

2011-06-18 11:02:29



>> Alla kommentarer granskas före publicering
>> Reklam, elaka, anonyma kommentarer varken läses eller publiceras
>> Ni utan blogg, jag svarar på kommentarerna här!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

  • Ko vad jag saknar dig..
  • Här vare bilder!
  • Fyyy på mig..
  • Garage SALE!!!11
  • Man får inte lov att ta humrar från skogen!
  • Pooldays are coming..
  • Nu börjar det! ^^
  • 2011
    Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December