2011-07-25 | 05:37:36
Allmänt | Kommentarer 2
Jaaa.. Då var det väl dags att skriva av sig lite :) Grabbarna har åkt iväg för att campa ute vid Deep Lake, som jag tror ligger här, fram till sista veckan jag har kvar här. Så ja, nu är det tre veckor kvar och från och med onsdag så kommer Jens att vara här och åka hem samma dag som jag.

Här kommer lite bilder från stugan i Cazadero som vi var vid för ett tag sedan:

Som ni kan se så är det väldigt utsmyckat! Det ligger glitterstenar bland singeln på marken, och det finns små textskyltar med olika budskap lite här och var :) Det fanns också lampor till tusen och hela stugan kan beskrivas med ett ord: Mys
Bara några dagar efter Cazadero åkte Jonathan för att campa, så jag har spenderat en vecka själv med Adam. Vi har utforskat lite mer av vad Marin har att erbjuda och vi har hittat vägen till bl.a. en golfbana och en skatepark. Jag kände dock inte för att dö riktigt än, så skate:andet lämnade jag åt Adam :) 
Så sent som i torsdags åkte vi och tittade på del två av den sjunde Harry Potter-filmen. Jag måste säga att det var en fruktansvärt bra film :) Har inte läst den sista boken efter att fått slutet i den sjätte boken avslöjat, vilket fick mig att tappa läslusten helt för serien. Men nu verkar det ju lite mer intressant! 

Helgen har jag spenderat med min fina flickvän, kollat på lite film och käkat glass!
Jag älskar dig
Om det är något ni undrar över, eller har önskemål om, så kommentera gärna! :)

    ♥ Lillasyrran

BILDER PÅ HUSET!!

2011-07-28 01:01:43
    ♥ Hilma

Heej! Wow, du har verkligen en fin blogg!!

Bilderna e helt fantastiska!

Kram Hilma - Syssling

2011-08-09 22:59:31 http://viardomviar.blogg.se/



>> Alla kommentarer granskas före publicering
>> Reklam, elaka, anonyma kommentarer varken läses eller publiceras
>> Ni utan blogg, jag svarar på kommentarerna här!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

  • Ko vad jag saknar dig..
  • Här vare bilder!
  • Fyyy på mig..
  • Garage SALE!!!11
  • Man får inte lov att ta humrar från skogen!
  • Pooldays are coming..
  • Nu börjar det! ^^
  • 2011
    Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December