2011-06-03 | 19:55:32
Allmänt | Kommentarer 0
Hmm, om någon lyckades komma in på bloggen innan den vart såhär underbart sjukt megafin så har de nog också märkt lite skillnad.
Jag har alltså nu en komplett blogg tack vare min fantastiskt skillade flickvän, och det känns faktiskt helt okej att börja använda'n :3
Det har alltså nu kommit till den första helgen här i San Rafael och allting är sjukt härligt. Förutom en sak. Det har varit runt 16 grader och risk för regn varje dag, och hemma lider ni av äckligt solsken och 22 grader celsius (om inte mer). Vi får hoppas att det ändrar på sig illa kvickt!
Som kanske inte alla vet är jag här för att spendera tid med två grabbar i sommar som Heter Jonathan och Adam. Båda är väldigt sportintresserade och jag håller just nu på att försöka lära mig grunderna inom baseball :D Imorgon lördag är det slutspel i deras liga, om det inte regnar :( I San Rafael är det 4 lag i slutspelet och J och A's lag är såklart på förstaplats hittills :) Här kommer en bild från en match tidigare i veckan. Har man riktigt bra syn (eller god fantasi) så kan man se att jag sitter längst upp i högerhörnet när Adam är batter :D




>> Alla kommentarer granskas före publicering
>> Reklam, elaka, anonyma kommentarer varken läses eller publiceras
>> Ni utan blogg, jag svarar på kommentarerna här!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

  • Ko vad jag saknar dig..
  • Här vare bilder!
  • Fyyy på mig..
  • Garage SALE!!!11
  • Man får inte lov att ta humrar från skogen!
  • Pooldays are coming..
  • Nu börjar det! ^^
  • 2011
    Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December