2011-06-09 | 07:16:35
Allmänt | Kommentarer 2
Såå, det känns som det kanske vore dags för en liten uppdatering!
Har precis kommit hem från en liten springrunda och känner att jag börjar komma in i rytmen igen efter ett långt träningsuppehåll. Vilken kan behövas med tanke på maten som jag äter här! :)
Tidigare idag spelade grabbarna finalmatch med deras baseball-lag, SF Giants. Det var den andra av tre matcher där de hade vunnit den första. Dock förlorade efter förlängning idag, och nu väntar den sista avgörande matchen på fredag. Rusktigt spännande!
För övrigt har det rätta vädret äntligen kommit fram och det är klarblå himmel med ca 25 grader i skuggan, vilket känns som en självklarhet för det flesta här på västkusten :) Så mitt inköpta flak med cola har suttit riktigt fint de här soldagarna tillsammans med flitigt finskplugg!
Det är nu bara elva dagar till min underbara flickvän, Jonna, kommer och hälsar på mig i två veckor, vilket ska bli otroligt skönt! Då blir det turer in till San Francisco och en massa sol och bad! :)
Det kanske är en del som undrar hur jag bor, så här kommer lite bilder på min källarvåning! :) 

Så här ser det ut i hallen där man kommer in!



Detta är stora rummet där jag har en soffa, tv bord och andra nödvändigheter!



...Och här har vi huvudstationen och mitt sovrum!

Jag kan väl lugnt säga att jag trivs otroligt bra med all plats och den otroligt sköna sängen med en hemkänsla av Ikea! :)
Kan passa på att lägga upp en sista bild på några rådjur, mest för att kunna stärka mitt påstående om att de finns precis överallt (och för att jag vet hur mycket du gillar dem :><3)!
Trots att vi bor inne i ett högtrafikerat samhälle, går dessa runt överallt som ingenting på löjligt nära avstånd!
Glöm inte bort att jag finns på skype om någon har lust att ringa nån gång! :)
Det hittar ni här

    ♥ keskikallio

haha awh :><3

2011-06-09 07:51:57
    ♥ Murmelad

Saknar bilder på de legendariska cocapriserna!

2011-06-13 15:30:49



>> Alla kommentarer granskas före publicering
>> Reklam, elaka, anonyma kommentarer varken läses eller publiceras
>> Ni utan blogg, jag svarar på kommentarerna här!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

  • Ko vad jag saknar dig..
  • Här vare bilder!
  • Fyyy på mig..
  • Garage SALE!!!11
  • Man får inte lov att ta humrar från skogen!
  • Pooldays are coming..
  • Nu börjar det! ^^
  • 2011
    Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December