2011-06-05 | 05:07:45
Allmänt | Kommentarer 0
Det blev inget slutspel idag trisst nog. Det regnade för mycket och vi hoppas på lite bättre tur med vädret imorgon! Vi var ändå och fyllde på i kiosken igår på Costco. Det är ett sjukt stort varuhus med en jäkla massa bigpacks x) Pernilla, jag, J och A har varit och hälsat på lite släkt utanför oakland, det tog ungefär en timme och man var tvungen att köra över ännu en bro :D
Nu har jag fixat lite trevligheter för att liva upp helgen :D Cola, och något som inte tillverkas i Sverige...




>> Alla kommentarer granskas före publicering
>> Reklam, elaka, anonyma kommentarer varken läses eller publiceras
>> Ni utan blogg, jag svarar på kommentarerna här!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

  • Ko vad jag saknar dig..
  • Här vare bilder!
  • Fyyy på mig..
  • Garage SALE!!!11
  • Man får inte lov att ta humrar från skogen!
  • Pooldays are coming..
  • Nu börjar det! ^^
  • 2011
    Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December